A possible bug with DW:G setting guards on Elemental Conflux (external dwelling that allows you to recruit all 4 elementals). Looks like DW:G is correclty used, but the dwelling is still not guarded.
Note that by using only the get syntax of DW:G, you can see that elemental conflux is guarded by default, just the battle doesn't get initilaised for some reasons.
Code:
Also a question:
Is there a way to check whether a png exists in data\*.zip?
Needed this to make sure
the script runs without an error.
(24.10.2021 19:00)Archer30 Wrote: [ -> ]A possible bug with DW:G setting guards on Elemental Conflux (external dwelling that allows you to recruit all 4 elementals). Looks like DW:G is correclty used, but the dwelling is still not guarded.
Клетку входа в генератор монстров кто будет получать? Пушкин?
Archer30, use SN:O first.
Berserker, DEE уже не будешь адаптировать под переделанную структуру скриптов ?
я тут хотел по-старинке с ней подгружать/обновлять на лету имеющиеся в памяти скрипты, но увы, не получается...
(подгрузить из памти, добавить кусочек и вновь вбросить, без правки исходного файла скрипта в папке)
Bes, нет, DEE уже бессильна.
Hi guys, is there anything can be done about resizing the dialogs as they were in Era2 ? Because I am stuck with dozens of such failures:
I replaced fonts and they work for IF:G dialogs but not for the others
Try with wog_native_dialogs.era disabled. If dialog width is ok in this case, it's Era core changing.
Yes! that fixed it, thanks

(28.10.2021 10:39)Valery Wrote: [ -> ]Hi guys, is there anything can be done about resizing the dialogs as they were in Era2 ? Because I am stuck with dozens of such failures:

Fixed!
Wog Native Dialogs is updated on GitHub.
Если вызвать popup диалог на ЛКМ, то он отобразится в том месте, где был последний раз вызван popup на ПКМ
Пример кода, пожалуйста.
Popup-диалог виден только при зажатой правой кнопке мыши, он и должен быть в той же позиции.
Berserker,
кликать на слоты боевых машин
скинул видос в дискорд
(15.08.2013 21:09)feanor Wrote:исправление анимации 72 (DeathCloud) для ERM.
Теперь при вызове её с помощью BM:V она появляется на стеке, а не где-то cнизу поля
Berserker, проверил на ERA, баг так и живёт

видимо ты упустил этот фикс в своё время.
будет время, исправь

(в добавок, анимация станет нормальной, а не с полупрозрачностью)