Bes, Ноль скелетов. Только 1000 личей ставил (почему-то с 100 личей ИИ отказался на первый день выносить пикинеров, трусишка ).
Видомина 1 уровень, поставил эксперт Чародейства. Всё.
Был странный момент, в первый раз, когда ИИ дали 1 лича и 1 скелета за бой. Не понял в чём прикол. Дальше всё нормально стало. По 1 скелету без dll и по нормальной прибавке с dll.
Но это уже третий вариант. Там по разному как-то генерируется. Щас проверю по всякому.
Только щас заметил, что для 1 уровня у неё многовато всего и странно мало маны.
P.S. Понял, что к чему - стоит скрипт not place to people.erm, в нём 10 уровень даётся ИИ, поэтому такой разброс всего.
If it's just for the Skeletons/Experience loss, I could write a small ERM script to fix these problems. Sounds safer to me.
The battle would still be theoretical (faster) and exp and skeletons are given for creatures killed after battle.
PerryR, It will be really great! Since, according to small tests, the BattleAIvsAIFix.dll fix for artifacts and army experience is not so noticeable, but 1 skeleton for any battles for the necropolis ... this was truly regrettable. For a long time I did not understand why my AI opponent necromancer is so weak and helpless.
Такой вопрос про переигрываемую битву - при первой переигровке в любом банке существ поле битвы становится "Зеленые поля", это можно как-то поправить или увы?
Request: To have the same font size in the first pic with WoG Native Dialogs enabled.
As I understand, the font settings here is embedded in the plugin. I have try a few ways including replacing bigfont.fnt with a duplicate of smalfnt.fnt but didn't work.
This issue is also reported by the Korean mod maker, Kongsuni.
Thank you in advanced for investigating this problem.
Asian character support plugin, including source, fonts and localization files for wog menu can be found form here.
Bes, sorry for wrong place I posted. Please move this to the plugin discussion thread. done
Quote:Change the font bigfont2.fnt to suit your needs.
igrik, thanks for replying, although it doesn't work. Changing bigfont2.fnt with a duplicate of smalfont.fnt (Chinese) only makes English characters get smaller, but Chinese stay the same.