Wake of Gods Forum | Форум Во Имя Богов

Full Version: Плагины. Обсуждение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Bes, это баг оригинала, так что без плагина всегда будет 1. И +1 за каждый бойYes
Bes, Ноль скелетов. Только 1000 личей ставил (почему-то с 100 личей ИИ отказался на первый день выносить пикинеров, трусишка Sm).
Видомина 1 уровень, поставил эксперт Чародейства. Всё.

Был странный момент, в первый раз, когда ИИ дали 1 лича и 1 скелета за бой. Не понял в чём прикол. Дальше всё нормально стало. По 1 скелету без dll и по нормальной прибавке с dll.
Night, не, мне интересно сколько первичных было параметров и маны
Bes, вот такое всё:
Но это уже третий вариант. Там по разному как-то генерируется. Щас проверю по всякому.
Только щас заметил, что для 1 уровня у неё многовато всего и странно мало маны.

P.S. Понял, что к чему - стоит скрипт not place to people.erm, в нём 10 уровень даётся ИИ, поэтому такой разброс всего.
V_Maiko, nope, plugin development was stopped and it still caused crashes accroding to some reports.
If it's just for the Skeletons/Experience loss, I could write a small ERM script to fix these problems. Sounds safer to me.
The battle would still be theoretical (faster) and exp and skeletons are given for creatures killed after battle.
PerryR, It will be really great! Since, according to small tests, the BattleAIvsAIFix.dll fix for artifacts and army experience is not so noticeable, but 1 skeleton for any battles for the necropolis ... this was truly regrettable. For a long time I did not understand why my AI opponent necromancer is so weak and helpless.
PerryR, will be really good if you do so! Fixes for the Skeletons/Experience loss are the reason to use that dll
Такой вопрос про переигрываемую битву - при первой переигровке в любом банке существ поле битвы становится "Зеленые поля", это можно как-то поправить или увы?
Night, сейв кинь в дискорд с описанием


В одиночной и в сетевой также.

P.S. Это у меня Morn Battlefield отрубает, переигровка правильно работает без него, уже понял, как видео сделал.
Блин, как его починить то )
Night, мод не нужен тебе этот. Те же поля есть в вог скриптах. Просто включи скрипт.
Hi, igrik and Berserker, sorry to bother you again. Another help I'm looking for with wog native dialog.

Issue: Asain characters become super big in the home page of WoG Option Menu with WoG Native Dialog loaded

Screenshots:

Request: To have the same font size in the first pic with WoG Native Dialogs enabled.

As I understand, the font settings here is embedded in the plugin. I have try a few ways including replacing bigfont.fnt with a duplicate of smalfnt.fnt but didn't work.
This issue is also reported by the Korean mod maker, Kongsuni.

Thank you in advanced for investigating this problem. 96-copy

Asian character support plugin, including source, fonts and localization files for wog menu can be found form here.

Bes, sorry for wrong place I posted. Please move this to the plugin discussion thread. Rolleyes
done Gamer1
(15.09.2020 04:48)Archer30 Wrote: [ -> ]I have try a few ways including replacing bigfont.fnt with a duplicate of smalfnt.fnt but didn't work.
Change the font bigfont2.fnt to suit your needs.
Quote:Change the font bigfont2.fnt to suit your needs.

igrik, thanks for replying, although it doesn't work. Changing bigfont2.fnt with a duplicate of smalfont.fnt (Chinese) only makes English characters get smaller, but Chinese stay the same.

Screenshots:


The fonts I used are from Chinese language support pack which can be found from here (same link as above).
Reference URL's