Wake of Gods Forum | Форум Во Имя Богов

Full Version: H3LORD
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
(06.05.2013 00:28)Valery Wrote: [ -> ]Swap troops mod

Yeah, that's why I use dummy buttons. Never got real ones to work in heroes meeting screen, there is no address or effect.
Thank you very much for that idea and for that work!!!
And if you do add buttons from the ERA to the same place?? Will work dummy buttons?
I tried, there is no response. Looks like real buttons in hero meeting screen don't work at this moment, maybe MoP could fix it (he already had but doesn't say how) 147

Or Baratorch.
(06.05.2013 01:16)Valery Wrote: [ -> ]I tried, there is no response. Looks like real buttons in hero meeting screen don't work at this moment, maybe MoP could fix it (he already had but doesn't say how) 147

Or Baratorch.
MoP does't want to do it.
I remember that I have already tested it and it does not work as button.dll have higher priority.

!!UN:C10916496/4/?y1;
   !!if&y1>0:;
    !!SN:E6288384/2/y1/512/9/416/z1;
    !!SN:E6288384/2/y1/512/2/416/0;
    !!SN:E6288528/2/y1/6/16384;
    !!SN:E6288816/2/y1/6;
   !!en:;
This code can be changed def's frames in real time in memory on the main screen. But not for hero meeting screen. Bad
The problem I had: there was no code return when checking for click location. Usually when you click anywhere you get an answer with CM:I, it shows the erm ID. But not for heroes meeting screen, clicking even on regular buttons does nothing, not supported by ERM.
(06.05.2013 01:32)Valery Wrote: [ -> ]The problem I had: there was no code return when checking for click location. Usually when you click anywhere you get an answer with CM:I, it shows the erm ID. But not for heroes meeting screen, clicking even on regular buttons does nothing, not supported by ERM.
Yes, i know...
But I think you can add real buttons then keep the script from swap troops, which looks for x/y location of click. When player will click, the button will work and look like real.
(06.05.2013 01:53)Valery Wrote: [ -> ]But I think you can add real buttons then keep the script from swap troops, which looks for x/y location of click. When player will click, the button will work and look like real.
It does't work too.
(06.05.2013 02:07)totkotoriy Wrote: [ -> ]It does't work too.
да ладно...
проверь ещё раз в окне встречи героев...
(06.05.2013 11:05)ИО Bes'а Wrote: [ -> ]
(06.05.2013 02:07)totkotoriy Wrote: [ -> ]It does't work too.
да ладно...
проверь ещё раз в окне встречи героев...
Проверял и раньше и сейчас - не работает. Может я не так делаю?
Swap troops mod is working, but uses dummy buttons (pcx). Better than nothing. 118
Чудом устранил глюк с вылетами при получении уровня героев. Оказалось еще 2 года назад неправильно задал процент возможности обучения первичным навыкам у друидов в HCTRAITS.TXT. Оказывается нужно обязательно ставить значения чтобы в сумме получилось ровно 100. А вторичные навыки складываются в 112, по 4 очка на навык (хотя вверху почему-то тоже написано, что должно быть 100).

Офигеть... 2 дня этот глюк вычислял, хорошо что встретил его на карте и сохранился. Потом методом научного тыка выяснил...
Проще уж свою раскачку сделать, но не классично.
(14.05.2013 17:28)Berserker Wrote: [ -> ]Проще уж свою раскачку сделать, но не классично.
Если бы я смог модифицировать окно героя, чтоб показывался хотя бы прогресс прокачки какого-либо навыка, то я бы сделал. По другому будет не удобно...
totkotoriy Wrote:Доработка пустынной башни
Patch
Запаковать придется самим....

Будем считать, что я свою миссию выполнил.
Кому не нравится может сам доделать, все условия для этого есть...
у кого этот патч есть? я его как-то прозевал (
02 Apr 2013
Залью попозже полную версию пустынной башни... как это вы всё теряете? Не понятно )
Reference URL's