у парня была папка с ФМ3,61
я ему помог перековырять игру под ERA2.4
и текстовики из х3битмап родные подсунул, и левые библиотеки убрал из корня
(ну, то что спрайты будут от старого WoG3.58 - это не беда)
ставил ERA2.4+2.43+RuS
ошибка на отсутсвие typemsgs.txt (или как там его)
а если включал мод PM3,63 - игра запускается ,но... в меню WoG (и только там) кракозябры
что там из старой версии игры такого, что это вызывало - так и не выяснил...
Berserker, может ты сообразишь?
В вог-опциях? или в списке карт?
в меню "WoG Option"
в списке карт всё нормально - руссификация работает без проблем
За это c:\SoD\Mods\WoG\Data\zvs\Lib1.res\zvslib1.ini отвечает обычно.
(24.03.2013 21:50)SyDr Wrote: [ -> ]Mod Manager_130324.7z
http://www.mediafire.com/?pbf0g9ige9zdjyj
Короче, как уже успели заметить, версии теперь просто нумеруются датой. Это раз.
Два, 7z.dll теперь в поставке. Тащить 9.30 было лень.
Три, положение и размер окна теперь запоминаются (кажется, я там видел какой-то глюк). Угадайте, для кого? 
Четыре, там при установке модов будет мелькать консолька со списком распковываемых файлов. Я забыл обратно убрать. А может так даже лучше будет.
Пятое, при установке мода доступно 2 варианта: установить/переустановить (если каталог существует, то он удаляется), обновить (выкатывается содержимое с перезаписью, installmod не вызывается).
Hi!SyDr
I fix some of the AU3 GUI.
I often open the mod folder, make changes the mod, and then start the game after test.
Can you make an open mod folder button in Mod Manager_130324?
https://www.box.com/s/spwdogrfe6ot3i3e741r
kswdiy, hi!

Please, specify sentence "Open folder" in Chinese, so I add it to lng file.
(05.04.2013 10:12)SyDr Wrote: [ -> ]Mod Manager_130405.7z
http://www.mediafire.com/?hx1luanfx962q6y
By default, Open folder uses a default system explorer.
If you want to use something different, use Explorer= from settings.ini (Explorer=C:\Program Files\7-Zip\7zFM.exe for example)
Good!
But I open modsmann.au3 fix Open mod folder button state .
In the
Func SD_GUI_Mod_Controls_Disable()
GUICtrlSetState($hModOpenFolder, $GUI_DISABLE)
....
EndFunc
and
Func SD_GUI_Mod_Controls_Set()
GUICtrlSetState($hModOpenFolder, $GUI_ENABLE)
...
EndFunc

Thank you!!
I hope you can add create/modify Readme.txt and mod_info.ini in the mod folder.

Hi!SyDr

It‘s quite good!

But has same bug:
1.
The mod_info.ini button variable you wrote $hModReadmeC.
True variable is $hModInfoC.
2.
In the
Func SD_GUI_Mod_CreateModifyReadme()
.....
ShellExecute($sPath, "", "", "edit")
EndFunc
Func SD_GUI_Mod_CreateModifyModInfo()
.....
ShellExecute($sPath, "", "", "edit")
EndFunc
Xp system which does not use the "edit" to open, you can use "open" to replace "edit".
3.
When you Close Modmaker option in settings.ini, I found "presets" and "Game" group can not change the size of the same with the the Mod info "group.

That’s all.
https://www.box.com/s/yj2ex4vi0o4bft11n7yr
1)

. In fact, these variables not needed at all (at least now). Fixed.
2) Fixed (both are
"open" default action now).
3)
"Presets" group has fixed size. I can't... Fixed (if you manually change size of program window, this will still happens).
Mod Manager_130406.7z
http://www.mediafire.com/?g8gix1xee5d9888
ModMaker options enabled by default in this version.
The new buttons make it unnecessarily large while in fact they can easily fit in here:

(06.04.2013 13:15)artu Wrote: [ -> ]The new buttons make it unnecessarily large while in fact they can easily fit in here:


Maybe require new buttons.
So....
SyDr
At last,Thank you for the new version!