Wake of Gods Forum | Форум Во Имя Богов

Full Version: Third Upgrade Mod [Amethyst Edition] v2.18.2
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Когда у врат в подземный мир заменяется вид на этот, то после этого они становятся в игре полностью нерабочими.
   Это файл AVTCAVE1
Причем формируются они еще на этапе генерации карты, а не после ее старта
Quote:Updated Amethyst: Added new visual effects of creatures with more_anims.era and AmeEfect.
Wow, that sounds interesting! Cool 132
(17.12.2021 00:16)daemon_n Wrote: [ -> ]Ivor, всё гляну

Плагины можно не удалять, а отключать через менеджер модов

что касается статов - может, что из ERA Scripts срабатывает.

Good day. Following the topic ACM+TUM. need advice.

    IS it possible to run Advanced Classes Mod +Third Upgrade Mod for now?
If not, wich versions of ACM+TUM is possible to run together?

Thx for answer.
(17.03.2022 08:43)shingelevich Wrote: [ -> ]
(17.12.2021 00:16)daemon_n Wrote: [ -> ]Ivor, всё гляну

Плагины можно не удалять, а отключать через менеджер модов

что касается статов - может, что из ERA Scripts срабатывает.

Good day. Following the topic ACM+TUM. need advice.

    IS it possible to run Advanced Classes Mod +Third Upgrade Mod for now?
If not, wich versions of ACM+TUM is possible to run together?

Thx for answer.

   got an answer from devs.
PerryR Wrote:
KeHu, https://dropmefiles.com/40bBR
here is the fixed amethyst.dll you must replace in the Resound/ERAPlugins folder
This file will fix the resurrection animate dead crash .
Image: Logo-2-15-0.png


Changelog:

- Added level 2 of "Dwelling Banks". (9 New Creature Banks)
- 3 new creatures with upgrades and dwellings.
- Fixed Chasm Dragon wasn't a living creature.
- Fixed Blood Dragon graphic on map.
- Fixed "Order of Fire" CB replacer object position.
- Fixed Sacred Elf crash by shooting and Its stack experience abilities has been improved.
- Updated Manual.
- Updated Amethyst: Possibly fixed crash on cast Resurrection/Animate Dead, fixed Air Immunity by Majaczek, better support for Phoenix Rebirth feature and more.
- Updated Emerald: Prima.dll now supports spellpower autosummon of artifacts.
- Updated more_anims.era.
- Updated Dwelling Banks: Creature accumulation is now recalibrated and balanced as it should.
- Removed "Maiko's hotkey to victory.erm" from mod.
- SaveDecoration.dll is disabled by default.

*As of this changelog, all these changes and fixes were thanks to Archer30;
- Now new pandora will only replace the old ones if "Replace Objects During WoGification" is enabled.
- Added an option for Dwelling Banks from the first page of WoG Options.
- Disabled Artic/Lava Sharpshooter's ability to cast.
- Completely rewrote Horn of the Abyss artifact, now it should work the same as in HotA.
- Export strings from Third Upgrade Mod.erm and Kongsuni Artifact.erm to json.
- Fixed Gelu and Dracon not being able to use their specs in town.
- Fixed not being able to upgrade Cavaliers to Archer Riders with Crossbow
- Fixed several frames of Winged Magog.
- Fixed the faction of Dire Werewolf when Mixed Neutral option is enabled.
- Fixed Mysterious Cave Scourge event message popping up unintentionally.
- Fixed Lightning Immunity of Thunder Warrior.
- Fixed the compatibility with several WoG Scripts.
- Fixed ERM bug with replacement scripts on Wogification by Perry R.
- Fixed a random event from Mysterious Cave that could give speed to warmachines.
- Fixed Lizard Warriors having double strike instead of no retaliation.
Перевод TUM на русский язык временно приостановлен из-за текущей ситуации, которая происходит в этой стране и которая влияет на нашего переводчика, мне очень жаль, что российские фанаты не могут наслаждаться TUM на своем языке.
New creature banks are always appreciated, thanks.
Русификатор для TUM 2.15
https://drive.google.com/file/d/1GyTJrFY...sp=sharing
Nevemor, спасибо!
Nevemor, спасибо!
Привет. Отличный мод. И новые юниты интересные. Но столкнулся с большим багом. После постройки здания 3й модернизации юнитов во всех остальных городах на карте такая возможность пропала. Как у второго игрока так и у ИИ игроков. Как это по быстрому можно поправить? И если поправить, то будет ли работать текущий сейв?

Сейчас еще проверил. У всех игроков здание построилось. Но как то криво.
В городах, в которых не разрешает строить, появляется меню, как буд-то здание уже построено.
Пару примеров с ошибками.
Возможность покупать юнитов появилась. Модернизировать - нет. Непонятно как. Пишет что здание есть. Но я его не покупал. Хотя лазил по новой менюшке строительства...
https://imgbb.com/Y0B3T54
https://imgbb.com/R69znxz
https://imgbb.com/dtn1tFB
Может там настройка какая то новая появилась для этого?
- Added an option for Dwelling Banks from the first page of WoG Options.
Автор кстати уже мод обновил до 15.1.
Возможно и этот косяк там поправлен
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Reference URL's