Current time: 18.02.2020, 23:28 Hello There, Guest! (LoginRegister)
Language: english | russian  

Post Reply 
Threaded Mode | Linear Mode
ERA Scripts 1.41 Rus, Eng
» Скриптпак/мод для ERA 2.9.9+
Author Message
igrik Offline
Administrators

Posts: 1953
Post: #1831

Номер героя в последнем хуке достать очень просто. Я его не вывел, потому что не знал подойдет тебе этот хук или нет. Этот хук годится только для редиректа дефа или картинки или т.п.
Если бы я точно знал что ты хочешь сделать, я бы смог дать точный ответ как и что нужно сделать. А так это похоже на гадание на кофейной гуще 102
Но на нет - и суда нет.


(Yesterday 23:47)Algor Wrote:  ... но, думаю, сойдет, а кому не сойдет, пусть сам повторит весь мой сегодняшний сексуальный опыт и добавит своего.
Я так же намаялся, когда писал вот это, когда не понимал что такое указатели, соглашения о вызове функций и вектора.


Скачать HoMM3 ERA 2.8.3 (Repack: Rus & HD)
Yesterday 23:55
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
PerryR Offline

Posts: 153
Post: #1832

Would it be possible to switch the icons from secondary skill with this?
Lets say in case someone would like to create Master and Grandmaster skill icons...
Today 00:34
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Berserker Offline
Administrators

Posts: 11622
Post: #1833

PerryR, I thought, that OnOpenHeroScreen is enough, but seems, that I was wrong. Anyway, the best we can do is to redirect def-to-def and pcx-to-pcx and def must have the same frames count. What did you plan to do?


Скачать Герои 3 Эра и всё, что с ней связано
Поддержать проект
Today 00:43
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PerryR Offline

Posts: 153
Post: #1834

I was thinking if it would be possible to switch defs from secondary skills when opening the heroes screen with SN:R^old resource name^/^new resource name^ command. So the idea would be to somehow recolor existing SS icons and create a def for M and GM level, so that there is a visual difference between expert and higher levels, which is shown in HS. Could the game actually get the defs, if I would create new ones and place them in the SECSK82.def file?
(This post was last modified: Today 00:59 by PerryR.)
Today 00:56
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Berserker Offline
Administrators

Posts: 11622
Post: #1835

PerryR, I think you will not be able to combine 5 levels in 3-level defs. You can have 1 skill and 1-st level and another one of 5-th level. No def can have them all without changing dialog logics. IMHO.


Скачать Герои 3 Эра и всё, что с ней связано
Поддержать проект
Today 01:00
Find all posts by this user Quote this message in a reply
daemon_n Online

Posts: 1351
Post: #1836

(Yesterday 18:36)asandris Wrote:  1. Включен скрипт "Захват Мельниц и Садков Лепрекона", однако после их при наведении мыши на объект всегда указывается "Не посещено", хотя объект захвачен и исправно приносит ресурсы и деньги.

2. Включен скрипт "Достижения", однако ранг "Гроза Драконов" не присваевается даже после уничтожения десятка Утопий Драконов. Возможно имеется конфликт со скриптом "Темница Хозяина Драконов".

Algor, есть возможность сделать? Я не смогSorry
Выяснил лишь, что на "Темницу Хозяина Драконов" не работает - там вместо посттриггера что-то другое105


HoMM3 ERA 2.9.10 HD RUS v1.27 (12.02.20)Yandex/DropBox/Google
Канал на Twitch, где я играю в героев.
(This post was last modified: Today 10:18 by daemon_n.)
Today 10:17
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Algor Offline
Administrators

Posts: 3159
Post: #1837

daemon_n, посмотрю позже, сейчас нет игры под рукой. По первому пункту скорее всего сделаю, а по второму надо смотреть, что там в "темнице" написано.


BattleHeroes Rus/Eng | ERA scripts (+ReMagic) Rus/Eng
Today 11:08
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
« Next Oldest | Next Newest »
Post Reply 


Forum Jump:

Powered by MyBB Copyright © 2002-2020 MyBB Group