Valery
Posts: 2196
|
Hi guys,
Is there a way to check if ctrl + right-click is used when in hero screen?
In manual it says:
!!SN:Ey3/1/?y4; y4 — ID of parent dialog, y5 — ID of current dialog
!!FU&y5<>4205280:E; exit, if this is not the adventure map
What is the value if in hero screen?
(This post was last modified: 13.03.2013 22:51 by Valery.)
|
|
13.03.2013 22:47 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Thanks a bunch
Umm, what I miss?
(This post was last modified: 13.03.2013 23:29 by Valery.)
|
|
13.03.2013 23:14 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
|
13.03.2013 23:31 |
|
Reinc
Posts: 145
|
Как изменить скрипты на расширенное/универсальное улучшение существ чтобы всех существ можно было улучшать в городе как в форте на холме? При этом, в отличие от универсального улучшения, чтобы существа могли улучшаться только если они принадлежат к типу города. Если не через эти скрипты, то как?
|
|
23.03.2013 11:12 |
|
фанат wogа
Posts: 1
|
Сам в скриптах разобрался но очень плохо на уровне ctr+c - ctr+v ибо не открыть ERM help
Мне нужно чтоб в Башне можно было нанимать на 7 не улучшенном уровне существ (конкретно лазурных драконов), но только чтоб конкретно в данном замке а не во всех замках данного вида,а так же мне нужно чтоб это происходило только после посещения точки 64/45/1
Пробовал паяльником подрехтовать чужие скрипты вот что получилось
ZVSE
!?OB64/45/1;
!!CA130/106/1:UNT2/6/0/132;
Ошибок не выдаёт но скрипт не фурычет..
|
|
24.03.2013 18:30 |
|
Bes
Posts: 5422
|
да, фанат wogа, паяльник конечно хорошая штука, но...
Quote:ZVSE
!?OB64/45/1;
!!CA130/106/1: так нельзя, вы не указали что будет выполняться для этого замка с координатами
!!UN:T2/6/0/132;
в общем, у вас так лишь все замки станут давать лазурников...
а чтобы конкретно для вашего замка это делать, ну... тут не всё так просто... я пойду, меня срочно на работу вызвали,...
|
|
24.03.2013 19:27 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Is there a way to bind single target spells as resurrect or clone to a key? When pressing key, the cursor changes and spell is applied on click. So far erm command requires coding the location.
|
|
25.03.2013 16:43 |
|
Bes
Posts: 5422
|
Valery, на подобие того, как сделаны быстрые клавиши заклинаний в Феникс-Моде?
я вас правильно понял?
|
|
25.03.2013 20:59 |
|
Valery
Posts: 2196
|
yes but in Phoenix we can bind only mass effect spells, that's why asking.
(This post was last modified: 25.03.2013 21:37 by Valery.)
|
|
25.03.2013 21:35 |
|
Bes
Posts: 5422
|
Valery, да, простое заклинание там не настроено... в MoP есть этот функционал ,но исходников увы нет
(This post was last modified: 25.03.2013 21:43 by Bes.)
|
|
25.03.2013 21:42 |
|
Valery
Posts: 2196
|
|
25.03.2013 21:48 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Thanks, I have another issue:
I take the upper imp crucible and flag it, then when I take the second, the upper gets blue flag and shows incorrect DW when looping through. Type and subtype are correct on test.
My thoughts:
1) Is related to OB:C getting messed but happens only rarely (already 30 imps crucibles working). When I flag the upper crucible, OB:C returns 219, then when I flag bottom crucible, the upper OB:C returns -1...
2) Is related to xxl map (objects limit reached?), as I already had many things work strangely during first tests (no way to place a last town before limit without crashing the map)
I will try to store OB:C in PO:B0/$ when flagging any dwelling then reset the value to this one every day for every dwelling, but I need to start a new game for this.
Any idea?
(This post was last modified: 31.03.2013 19:44 by Valery.)
|
|
31.03.2013 18:46 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
|
31.03.2013 20:13 |
|