Current time: 27.11.2024, 02:33 Hello There, Guest! (LoginRegister)
Language: english | russian  

Thread Closed 
Threaded Mode | Linear Mode
WoG 3.59: планы по реализации, идеи и пр. вопросы
» [старая тема]
Author Message
Corwin Offline
Administrators

Posts: 3346
Post: #211

Дайте нам, в конце концов, спокойно сделать хоть что-то из того, что запланировали и наобещали. Над проектом работаем, естественно, иначе давно бы уже было объявлено è finita la commedia, и материал отдали бы всем на доработку.
Прямо сейчас встраиваем города. Дьякон, Сергей, Эфрит занимаются различным кодингом, я, Део, Александер, Хамзик и некоторые другие - дорабатываем графику. Кроме этого некоторые (Друин, Ганимед, Изрук, Дарклок и др) работают над звуками, балансом, концепциями и пр.
Продвигается как продвигается.


Не балуйтесь.
17.08.2010 13:40
Find all posts by this user
GhostManSD Offline

Posts: 1054
Post: #212

Darty, it would be better if you will write in English. I think about half of forum visitors will understand you.


Κακῆς ἀπ' ἀρχῆς γίγνεται τέλος κακόν.
17.08.2010 14:29
Visit this user's website Find all posts by this user
Doomђammer Offline

Posts: 106
Post: #213

(17.08.2010 14:29)GhostManSD Wrote:  Darty, it would be better if you will write in English. I think about half of forum visitors will understand you.
But another half will not understand him. Congratulations!
18.08.2010 13:28
Visit this user's website Find all posts by this user
gamecreator Offline

Posts: 7107
Post: #214

if he'll use google translate, nobody understand him.


When all gods have burnt to ashes in eternity of sorrow,
Demons gonna tear your soul because there is no tomorrow.
18.08.2010 13:46
Find all posts by this user
GhostManSD Offline

Posts: 1054
Post: #215

Doomhammer, if you prefer google translator, you can translate Darty's posts as well. Good luck.


Κακῆς ἀπ' ἀρχῆς γίγνεται τέλος κακόν.
(This post was last modified: 18.08.2010 19:35 by GhostManSD.)
18.08.2010 19:34
Visit this user's website Find all posts by this user
Dj_Kolan Offline

Posts: 332
Post: #216

Кому надо -- поймут всё! Пусть пишет на английском.
18.08.2010 22:44
Visit this user's website Find all posts by this user
etoprostoya Offline

Posts: 1809
Post: #217

Тока пусь граматна пешет, ато ггль-транлятор нипонимаит. Gigi
19.08.2010 10:54
Find all posts by this user
Darty Offline

Posts: 97
Post: #218

could u tell us what are the features that will be AVAILABLE not planned in this final wog release?(except the 4 new towns=bastion,grove,haven and kremlin),like new commanders,new 8th lvl units,scripts,campaings,creatures etc
(This post was last modified: 19.08.2010 11:10 by Darty.)
19.08.2010 11:10
Find all posts by this user
gamecreator Offline

Posts: 7107
Post: #219

how something can be available if it is not planned in release?


When all gods have burnt to ashes in eternity of sorrow,
Demons gonna tear your soul because there is no tomorrow.
19.08.2010 15:19
Find all posts by this user
yellow23 Offline

Posts: 12
Post: #220

ребята удачи вам в работе и скорейшего завершения проекта, а то уже заждались все)))
20.08.2010 22:59
Find all posts by this user
Darty Offline

Posts: 97
Post: #221

(19.08.2010 15:19)gamecreator Wrote:  how something can be available if it is not planned in release?

well smth that was planned maybe it won t be implemented in the game or the ideea abandoned or smth like that because there are few and old informations about the features that wog 3.59 will bring
EDIT: someone should update this site if this still is your official site
(This post was last modified: 22.08.2010 20:00 by Darty.)
22.08.2010 17:52
Find all posts by this user
GhostManSD Offline

Posts: 1054
Post: #222

Предложения по ERM (сводятся к расширению количества пост-триггеров).

1. Есть команды !?BA0, !?BA1, !?BA50, !?BA51. Почему бы не заменить их на !?BA0 / !$BA0 и !?BA1 / !$BA1 соответственно? Имхо, вполне логично.
2. Реализовать пост-триггер !$CM. Также было бы здорово получить !?CM в окне существа и в окне закупки существ в замке.
3. Реализовать пост-триггер !$HL.
4. Разделить команду !?PI на !?IN и !$IN (инструкция и пост-инструкция) для удобства.
Добавлено:
Хотелось бы также возврата старого доброго Erm Script Editor.


Κακῆς ἀπ' ἀρχῆς γίγνεται τέλος κακόν.
(This post was last modified: 25.08.2010 11:16 by GhostManSD.)
25.08.2010 11:15
Visit this user's website Find all posts by this user
Sav Offline

Posts: 2180
Post: #223

Quote:1. Есть команды !?BA0, !?BA1, !?BA50, !?BA51. Почему бы
не заменить их на !?BA0 / !$BA0 и !?BA1 / !$BA1
соответственно? Имхо, вполне логично.
4. Разделить команду !?PI на !?IN и !$IN (инструкция и
пост-инструкция) для удобства.
Этого лучше не надо. Функциональности (насколько я понял) не добавит, а совместимость со старыми скриптами пропадёт.


Пригодился бы пост-триггер MF.
25.08.2010 13:29
Find all posts by this user
GhostManSD Offline

Posts: 1054
Post: #224

Хорошо бы еще увидеть те возможности, которые пока что пашут лишь для TE и выше.
Из функций Эры особенно хороши функции захода в экран героя и нажатия клавиши. Хотелось бы только видеть их привычную реализацию в виде триггеров.


Κακῆς ἀπ' ἀρχῆς γίγνεται τέλος κακόν.
25.08.2010 13:39
Visit this user's website Find all posts by this user
gamecreator Offline

Posts: 7107
Post: #225

(25.08.2010 11:15)GhostManSD Wrote:  4. Разделить команду !?PI на !?IN и !$IN (инструкция и пост-инструкция) для удобства.
инструкции - это вообще-то !#
(25.08.2010 11:15)GhostManSD Wrote:  Хотелось бы также возврата старого доброго Erm Script Editor.
фу, какая гадость. пусть остается в прошлом.


When all gods have burnt to ashes in eternity of sorrow,
Demons gonna tear your soul because there is no tomorrow.
25.08.2010 14:26
Find all posts by this user
« Next Oldest | Next Newest »
Thread Closed 


Forum Jump:

Powered by MyBB Copyright © 2002-2024 MyBB Group