Archer30
Posts: 1175
|
A possible bug with DW:G setting guards on Elemental Conflux (external dwelling that allows you to recruit all 4 elementals). Looks like DW:G is correclty used, but the dwelling is still not guarded.
Note that by using only the get syntax of DW:G, you can see that elemental conflux is guarded by default, just the battle doesn't get initilaised for some reasons.
Code:
Also a question:
Is there a way to check whether a png exists in data\*.zip?
Needed this to make sure the script runs without an error.
Latest ERA mods and scripts in development - My GitHub
(This post was last modified: 24.10.2021 20:18 by Archer30.)
|
|
24.10.2021 19:00 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
|
24.10.2021 22:53 |
|
Archer30
Posts: 1175
|
|
25.10.2021 09:26 |
|
Bes
Posts: 5422
|
Berserker, DEE уже не будешь адаптировать под переделанную структуру скриптов ?
я тут хотел по-старинке с ней подгружать/обновлять на лету имеющиеся в памяти скрипты, но увы, не получается...
(подгрузить из памти, добавить кусочек и вновь вбросить, без правки исходного файла скрипта в папке)
|
|
27.10.2021 15:33 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
|
27.10.2021 18:13 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Hi guys, is there anything can be done about resizing the dialogs as they were in Era2 ? Because I am stuck with dozens of such failures:
I replaced fonts and they work for IF:G dialogs but not for the others
(This post was last modified: 28.10.2021 10:56 by Valery.)
|
|
28.10.2021 10:39 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
|
28.10.2021 16:52 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
|
05.11.2021 18:21 |
|
daemon_n
Posts: 4343
|
|
05.11.2021 18:24 |
|
Bes
Posts: 5422
|
(15.08.2013 21:09)feanor Wrote:исправление анимации 72 (DeathCloud) для ERM.
Теперь при вызове её с помощью BM:V она появляется на стеке, а не где-то cнизу поля
Berserker, проверил на ERA, баг так и живёт видимо ты упустил этот фикс в своё время.
будет время, исправь
(в добавок, анимация станет нормальной, а не с полупрозрачностью)
|
|
08.11.2021 01:07 |
|