Valery
Posts: 2196
|
Does any know if there is a way to assign Dragonheart artifact (159 -summons creatures at start of battle)) properties to another standard artifact, for example emblem of cognizance (65)? Thats because I want to build a proper combo and it doesn't accept WoG artifacts ID"s.
|
|
17.09.2017 23:33 |
|
igrik
Posts: 2819
|
(17.09.2017 23:33)Valery Wrote: Does any know if there is a way to assign Dragonheart artifact (159 -summons creatures at start of battle)) properties to another standard artifact, for example emblem of cognizance (65)? Thats because I want to build a proper combo and it doesn't accept WoG artifacts ID"s.
game bug fixes extended.dll || My Plugins || My GitHub
|
|
18.09.2017 10:17 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Thanks a lot, didn't have the time to test yet, tomorrow.
|
|
19.09.2017 00:39 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Works great. I have another question: when we script the hero to be able to cast twice/turn, the cast button or "C" key are not enabled again so the only way is to click on hero head to open magic book. Is there a way to re-enable "c" key?
|
|
26.09.2017 12:42 |
|
igrik
Posts: 2819
|
(26.09.2017 12:42)Valery Wrote: Works great. I have another question: when we script the hero to be able to cast twice/turn, the cast button or "C" key are not enabled again so the only way is to click on hero head to open magic book. Is there a way to re-enable "c" key?
game bug fixes extended.dll || My Plugins || My GitHub
|
|
26.09.2017 18:03 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Thanks, any idea how can I match it with my script for casting twice?
because is chain from some other xxx battle scripts.
(This post was last modified: 26.09.2017 23:18 by Valery.)
|
|
26.09.2017 23:17 |
|
igrik
Posts: 2819
|
|
27.09.2017 18:51 |
|
Heromant
Posts: 348
|
Подскажите, пожалуйста, как в ERM грамотно сформулировать условие "если герой № y1 принадлежит врагу". Истина, если принадлежит игроку из другой команды (врагу) или нейтрален и ложь, если принадлежит мне или моему союзнику. С проверкой на союзничество у меня проблема.
|
|
05.10.2017 18:26 |
|
gamecreator
Posts: 7107
|
|
05.10.2017 20:01 |
|
Heromant
Posts: 348
|
(05.10.2017 20:01)gamecreator Wrote: Через OW:T получить команду текущего игрока и команду владельца героя (если есть).
Спасибо. Работает. Хм, а чего это игроков 7, а команд 6 максимум. Никогда не может быть 7 независимых игроков-команд?
|
|
06.10.2017 01:40 |
|
Algor
Posts: 3881
|
Heromant, дочитывай описание до конца:
Quote:Если игрок не в команде, значение равно -1.
Ну а смысла в 8й команде нет, т.к. не может быть 9го игрока, который бы к ней присоединился.
|
|
06.10.2017 10:24 |
|
Heromant
Posts: 348
|
Подскажите пожалуйста, как отключить новые слухи WoG в таверне? Про командиров, новых существ WoG и т. д.
|
|
08.10.2017 11:28 |
|
Valery
Posts: 2196
|
Mods/wog/data/hmm35wog.pac, remove randtvrn.txt
|
|
08.10.2017 22:01 |
|