Если вариант выше не подходит, можно через SN:E по типу существа и опыту или для конкретного отряда. Первое проще, потому вопрос: важно ли здесь как именно получать? То есть могут ли у отряда быть другие ранги, чем у существ его типа?
gamecreator, по типу существа и опыту, думаю, будет достаточно. Во всяком случае, я не помню опций, которые добавляли бы бонусы непосредственно отрядам. Хотя такое и не исключено, конечно.
А подправить EA:E нельзя?
Valery, not usable for neutral/without hero monsters...
BattleHeroes Rus/Eng | ERA scripts (+ReMagic) Rus/Eng
(13.07.2016 13:47)Algor Wrote: А подправить EA:E нельзя?
"Подправить" нельзя, она немного наркоманская. Модификатор там учитывается только при установке опыта, да и вообще она совсем иначе работает, чем HE:C. Там править надо кардинально.
Please what is wrong in this script? I want left click on specialty icon to open dialog. After closing the dialog, next click in Heroes screen will again open the dialog, and only after that it is ok.
Everything redraws correctly except hints (DL$:H).
Here is what I talk about: when I click on + button, it buys casts and in next screen you see that casts number is incremented, as this is not hint coded, but item text coded (DL:A). However in the hint dialog, at bottom (DL:H), nothing changed in text unless I move the mouse on and off the + button. Because the price increments with each purchase and a function runs and sets the new price.
And if I move the mouse on and off the button, the text bottom is now updated
I think I should have coded it differently and use the price update in a window coded as text item -and not in the hint window which is unique to each dialog. It seems that hint can't be updated so easily.
(This post was last modified: 15.07.2016 15:13 by Valery.)