Current time: 15.11.2024, 20:19 Hello There, Guest! (LoginRegister)
Language: english | russian  

Post Reply 
Threaded Mode | Linear Mode
Third Upgrade Mod [Amethyst Edition] v2.18.2
» Third Upgrade creatures, additional units in town and lots of additional content.
Author Message
Noel Offline

Posts: 110
Post: #331

Когда у врат в подземный мир заменяется вид на этот, то после этого они становятся в игре полностью нерабочими.
   Это файл AVTCAVE1
Причем формируются они еще на этапе генерации карты, а не после ее старта
(This post was last modified: 27.03.2022 15:36 by Noel.)
19.02.2022 16:11
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Raistlin Away
Moderators

Posts: 1349
Post: #332

Quote:Updated Amethyst: Added new visual effects of creatures with more_anims.era and AmeEfect.
Wow, that sounds interesting! Cool 132


Создал новый глобальный мод: WoG Ultra Edition
19.02.2022 16:48
Find all posts by this user Quote this message in a reply
shingelevich Offline

Posts: 4
Post: #333

(17.12.2021 00:16)daemon_n Wrote:  Ivor, всё гляну

Плагины можно не удалять, а отключать через менеджер модов

что касается статов - может, что из ERA Scripts срабатывает.

Good day. Following the topic ACM+TUM. need advice.

    IS it possible to run Advanced Classes Mod +Third Upgrade Mod for now?
If not, wich versions of ACM+TUM is possible to run together?

Thx for answer.
17.03.2022 08:43
Find all posts by this user Quote this message in a reply
shingelevich Offline

Posts: 4
Post: #334

(17.03.2022 08:43)shingelevich Wrote:  
(17.12.2021 00:16)daemon_n Wrote:  Ivor, всё гляну

Плагины можно не удалять, а отключать через менеджер модов

что касается статов - может, что из ERA Scripts срабатывает.

Good day. Following the topic ACM+TUM. need advice.

    IS it possible to run Advanced Classes Mod +Third Upgrade Mod for now?
If not, wich versions of ACM+TUM is possible to run together?

Thx for answer.

   got an answer from devs.
PerryR Wrote:
KeHu, https://dropmefiles.com/40bBR
here is the fixed amethyst.dll you must replace in the Resound/ERAPlugins folder
This file will fix the resurrection animate dead crash .
17.03.2022 21:33
Find all posts by this user Quote this message in a reply
V_Maiko Offline

Posts: 610
Post: #335

Image: Logo-2-15-0.png


Changelog:

- Added level 2 of "Dwelling Banks". (9 New Creature Banks)
- 3 new creatures with upgrades and dwellings.
- Fixed Chasm Dragon wasn't a living creature.
- Fixed Blood Dragon graphic on map.
- Fixed "Order of Fire" CB replacer object position.
- Fixed Sacred Elf crash by shooting and Its stack experience abilities has been improved.
- Updated Manual.
- Updated Amethyst: Possibly fixed crash on cast Resurrection/Animate Dead, fixed Air Immunity by Majaczek, better support for Phoenix Rebirth feature and more.
- Updated Emerald: Prima.dll now supports spellpower autosummon of artifacts.
- Updated more_anims.era.
- Updated Dwelling Banks: Creature accumulation is now recalibrated and balanced as it should.
- Removed "Maiko's hotkey to victory.erm" from mod.
- SaveDecoration.dll is disabled by default.

*As of this changelog, all these changes and fixes were thanks to Archer30;
- Now new pandora will only replace the old ones if "Replace Objects During WoGification" is enabled.
- Added an option for Dwelling Banks from the first page of WoG Options.
- Disabled Artic/Lava Sharpshooter's ability to cast.
- Completely rewrote Horn of the Abyss artifact, now it should work the same as in HotA.
- Export strings from Third Upgrade Mod.erm and Kongsuni Artifact.erm to json.
- Fixed Gelu and Dracon not being able to use their specs in town.
- Fixed not being able to upgrade Cavaliers to Archer Riders with Crossbow
- Fixed several frames of Winged Magog.
- Fixed the faction of Dire Werewolf when Mixed Neutral option is enabled.
- Fixed Mysterious Cave Scourge event message popping up unintentionally.
- Fixed Lightning Immunity of Thunder Warrior.
- Fixed the compatibility with several WoG Scripts.
- Fixed ERM bug with replacement scripts on Wogification by Perry R.
- Fixed a random event from Mysterious Cave that could give speed to warmachines.
- Fixed Lizard Warriors having double strike instead of no retaliation.
25.03.2022 02:05
Find all posts by this user Quote this message in a reply
V_Maiko Offline

Posts: 610
Post: #336

Перевод TUM на русский язык временно приостановлен из-за текущей ситуации, которая происходит в этой стране и которая влияет на нашего переводчика, мне очень жаль, что российские фанаты не могут наслаждаться TUM на своем языке.
25.03.2022 07:14
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Berserker Online
Administrators

Posts: 16655
Post: #337

New creature banks are always appreciated, thanks.


Скачать Герои 3 Эра и всё, что с ней связано / ERA 2.46f для старых модов
Поддержать проект
25.03.2022 14:15
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Nevemor Offline

Posts: 49
Post: #338

Русификатор для TUM 2.15
https://drive.google.com/file/d/1GyTJrFY...sp=sharing
26.03.2022 15:04
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Berserker Online
Administrators

Posts: 16655
Post: #339

Nevemor, спасибо!


Скачать Герои 3 Эра и всё, что с ней связано / ERA 2.46f для старых модов
Поддержать проект
26.03.2022 18:23
Find all posts by this user Quote this message in a reply
komrad.kazackoff Offline

Posts: 64
Post: #340

Nevemor, спасибо!
26.03.2022 23:19
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Persifal Offline

Posts: 17
Post: #341

Привет. Отличный мод. И новые юниты интересные. Но столкнулся с большим багом. После постройки здания 3й модернизации юнитов во всех остальных городах на карте такая возможность пропала. Как у второго игрока так и у ИИ игроков. Как это по быстрому можно поправить? И если поправить, то будет ли работать текущий сейв?

Сейчас еще проверил. У всех игроков здание построилось. Но как то криво.
(This post was last modified: 27.03.2022 15:11 by Persifal.)
27.03.2022 13:53
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Persifal Offline

Posts: 17
Post: #342

В городах, в которых не разрешает строить, появляется меню, как буд-то здание уже построено.
27.03.2022 14:20
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Persifal Offline

Posts: 17
Post: #343

Пару примеров с ошибками.
Возможность покупать юнитов появилась. Модернизировать - нет. Непонятно как. Пишет что здание есть. Но я его не покупал. Хотя лазил по новой менюшке строительства...
https://imgbb.com/Y0B3T54
https://imgbb.com/R69znxz
https://imgbb.com/dtn1tFB
(This post was last modified: 27.03.2022 14:50 by Persifal.)
27.03.2022 14:46
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Noel Offline

Posts: 110
Post: #344

Может там настройка какая то новая появилась для этого?
- Added an option for Dwelling Banks from the first page of WoG Options.
27.03.2022 15:36
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Noel Offline

Posts: 110
Post: #345

Автор кстати уже мод обновил до 15.1.
Возможно и этот косяк там поправлен
28.03.2022 09:01
Find all posts by this user Quote this message in a reply
« Next Oldest | Next Newest »
Post Reply 


Forum Jump:

Powered by MyBB Copyright © 2002-2024 MyBB Group