Berserker
Posts: 16657
|
|
26.09.2021 11:14 |
|
Valery
Posts: 2196
|
The initial idea, as Era being offered without any noise mods around was great.
Now I have to handle with all people who (try to) run my maps with "pandaidontknowwhatupgradeandgameenhancement" then complain everything is wrong. I just can't, I spent 2 months to test compatibility then this.
|
|
26.09.2021 11:26 |
|
Elmore
Posts: 608
|
This is a Panda assembly with some old version of ERA, definitely not Launcher.
Valery, In addition to clear ERA, maps compatibility, as for me, is only needed with assembly from Launcher
Just install Launcher and open full changelog in the news to see if it's "worth it."
p.s. today daemon_n will most likely update ERA version in assembly
|
|
26.09.2021 11:44 |
|
Panda
Posts: 1005
|
Я уже много раз говорил, что для специфичных модов/карт нужно использовать чистую сборку, либо делать её самим. Даже ведь сделал отдельную чистую сборку, а так же закрыл и удалил ссылки на свою сборку, тк больше нет возможности делать что-либо. Но раз видимо чистая сборка так же никому не нужна, то и её больше обновлять не вижу смысла.
Ну а Лаунчер версия содержит почти тоже самое, что и содержала моя сборка, отличий и изменений там кот наплакал. Хотя может за пару месяцев чего и изменилось, но это уже вопросы не ко мне, я уже ушел из команды.
Тот, кто просыпается рано - жаворонок, поздно - сова. А тот, кто плохо спит и ходит с черными кругами под глазами - панда!
|
|
26.09.2021 14:20 |
|
daemon_n
Posts: 4343
|
|
26.09.2021 14:43 |
|
Archer30
Posts: 1175
|
Berserker, hi,
I don't understand a thing. Why does PM:P value of non-visitable tile of Pyramids started with 1 for every players' colour? (ignore the sprite. I checked without mods)
Shouldn't it be the same as the entrance?
My script relies on this value to check whether a player has visited a pyramid object once, is broken
Latest ERA mods and scripts in development - My GitHub
(This post was last modified: 27.09.2021 01:20 by Archer30.)
|
|
26.09.2021 18:55 |
|
Bes
Posts: 5422
|
а не надо ли добавить поиск входа для твоего кода?
|
|
26.09.2021 19:04 |
|
Archer30
Posts: 1175
|
|
26.09.2021 19:10 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
ON:C can be unique for each map tile, thus you have to get objects entrance using SN:O, right.
Code:
Version 2.6
------------------------
[+] Added !!SN:O command. Get object entrance. SN:O?$/?$/?$
Initialize any three variables with object square coordinates. Pass them to command to update coordinates with right object entrance square. Thanks to gamecreator.
!?CM0;
!!CM:R0 P?y1/?y2/?y3;
!!VRv2:Cy1/y2/y3;
!!SN:O?y1/?y2/?y3;
!!IF:M^%V2 %V3 %V4 => %Y1 %Y2 %Y3^;
Скачать Герои 3 Эра и всё, что с ней связано / ERA 2.46f для старых модов
Поддержать проект
|
|
26.09.2021 23:10 |
|
MaGoth
Posts: 218
|
(26.09.2021 09:56)Valery Wrote: This is not Era 3, right? I see a bunch of preinstalled mods
возможно, хз..
я глянул там их описание только у 1 мода/плагина был скрин нововведений в соотвествующей панели, в итоге больше эту ересь никогда не открывал..
ибо читать левые тексты мне влом, всегда проще все видеть наглядно, а этого там нет..
Сражаешься за Инноса - укрепляешь Сциллу-Порядок, но это тормозит развитие мира, и он гибнет.
Сражаешься за Белиара - повергаешь все вокруг в Харибду-Хаос, и мир опять гибнет.
Мне близок Аданос - его путь лежит между Сциллой и Харибдой, и именно он сохраняет мир.
|
|
27.09.2021 01:07 |
|
Archer30
Posts: 1175
|
I propose some more fixing ideas to be added to the skeleton transformer fix.bin.
Bone Dragons -> Bone Dragons
Ghost Dragons -> Bone Dragons
Diamond Dragons -> Bone Dragons
Blood Dragons, Darkness Dragons to Bone Dragons are already included in the current ERA.
and maybe, prevent golems, elementals and gods to be transformed. A list from GoW:
Latest ERA mods and scripts in development - My GitHub
(This post was last modified: 01.10.2021 20:38 by Archer30.)
|
|
01.10.2021 11:18 |
|
Berserker
Posts: 16657
|
|
01.10.2021 12:56 |
|
Bes
Posts: 5422
|
agree, undead dragon, like ghost dragon, should not be transformate to bone, imo
|
|
01.10.2021 14:04 |
|