(18.08.2017 00:20)RoseKavalier Wrote: By any chance, you wouldn't happen to have an example of creating a custom dialog? I understand how to use 0x4F6C00 but I can't figure how to make one from scratch ..
Уфф!!! И у меня наконец-то что-то начало получаться:
Code:
void AdvMgr_ShowTestDlg(int x, int y)
{
int cx = 256; // ширина (width)
int cy = 106; // высота (height)
int zx = 22; // отступ по x
int zy = 55; // отступ по y
_Dlg_* dlg = _CustomDlg_::Create(-1, -1, cx, cy, DF_SCREENSHOT | DF_SHADOW, NULL); // создали диалог
dlg->AddItemByZOrder(_DlgStdBackground_::Create(0,0,dlg->width,dlg->height, 0, 0, o_GameMgr->GetMeID()), 0); // рамка в цвете игрока
// dlg->AddItem(_DlgBlueBackground_::Create(0,0, dlg->width, dlg->height, o_GameMgr->GetMeID())); // синяя рамка как в HD
dlg->AddItem(_DlgStaticText_::Create(0, 20, dlg->width, 42, "Вы действительно хотите выйти?", "medfont.fnt", 1, 0, ALIGN_H_CENTER | ALIGN_V_TOP, 0)); // заголовок