Small modification for create_standard_background(...) to prevent border appearance in status bar... actually would be slightly more efficient starting from (dlg->height - 64) and working back but this works fine)
Небольшая модификация для create_standard_background(...) для предотвращения появления границы в строке состояния...
Code:
// add vertical borders
current_y = 0;
remaining_y = dlg->height;
while (remaining_y >= 64) {
if (remaining_y - 64 <= 37)
current_y = dlg->height - 64 - 37; // hide a bit for status bar
dlg->AddItem(_DlgStaticDef_::Create(0, current_y, 0, "dialgbox.def", left_middle, 0, 0));
dlg->AddItem(_DlgStaticDef_::Create(dlg->width - 64, current_y, 0, "dialgbox.def", right_middle, 0, 0));
current_y += 64;
remaining_y -= 64;
}
~~~~~
Are there structures available for Quest Guards / Seer Huts? Only thing I could find is QU receiver from ERA but no structure... I could probably map these myself but if someone has and is willing to share, would be quite helpful!
Имеющиеся конструкции для охранников квеста / хижины Провидца? Единственное, что я мог найти, это QU приемник от эпохи, но не структура... Я мог бы сопоставить его сам, но если кто-то имеет и готов поделиться, это было бы очень полезно!
e.g.
struct + 0x3C = deadline / крайний срок
(This post was last modified: 18.09.2017 05:38 by RoseKavalier.)