07.09.2014, 20:09
Вчера Valery заявил, что нельзя с помощью ЕРМ поставить ящик Пандоры. Сегодня уже можно.
Сейчас для ящика Пандоры есть только половина функционала, считывание всего содержащегося в ящике добра будет позже. Если кому интересны мои наработки по структуре данных ящика Пандоры - пишите, выложу.
Может когда ещё для чего добавлю функционал (предложения приветствуются). Вот такой вот технический мод для избежания конфликтов разнообразных самописных API.
Скачать мод
Сейчас для ящика Пандоры есть только половина функционала, считывание всего содержащегося в ящике добра будет позже. Если кому интересны мои наработки по структуре данных ящика Пандоры - пишите, выложу.
Может когда ещё для чего добавлю функционал (предложения приветствуются). Вот такой вот технический мод для избежания конфликтов разнообразных самописных API.
Скачать мод
Руководство пользователя (из скрипта, на английском) (Click to View)
Code:
***********************
*
* MANUAL:
*
* 1. Placing functional Pandora's Box
*
* FU920000:Px/y/l;
*
* If operation is successful, flag 1 will be set.
*
* NOTE: There can only be 200 different boxes on the map at the same time.
* There is no limit to a number of boxes throughout the game.
*
* 2. Setting message on visit
*
* FU920001:Px/y/l/var_index/-1;
* - sets message to a specified z-var
*
* FU920001:Px/y/l/array_index/elem_index;
* - sets message to an element of an Era array (SN:M)
*
* 3. Setting guards
*
* FU920002:Px/y/l/position/type/quantity;
*
* This works similarly to AR:G command.
*
* 4. Setting experience and spell points rewards
*
* FU920003:Px/y/l/0/amount;
* - sets amount of experience
*
* FU920003:Px/y/l/1/amount;
* - sets amount of spell points
*
* To take spell points set corresponding reward to a negative number.
*
* 5. Setting morale and luck rewards
*
* FU920004:Px/y/l/0/amount;
* -sets amount of morale
*
* FU920004:Px/y/l/1/amount;
* -sets amount of luck
*
* To take morale or luck set corresponding reward to a negative number.
*
* 6. Setting resource rewards
*
* FU920005:Px/y/l/resource/amount;
*
* To take resources set corresponding reward to a negative number.
* See Format R for resource IDs.
*
* 7. Setting primary skill rewards
*
* FU920006:Px/y/l/skill/amount;
*
* See Format PK for primary skill IDs.
*
* 8. Setting secondary skill rewards
*
* FU920007:Px/y/l/0/Era_array_ID;
*
* For info on Era arrays see SN:M.
* Array must contain twice as much elements as the amount of skills you want
* to give. Each pair of elements represents a secondary skill ID and a level
* of that skill.
* See Format SS for secondary skill IDs.
*
* 9. Setting artifact rewards
*
* FU920007:Px/y/l/1/Era_array_ID;
*
* For info on Era arrays see SN:M.
* Array must contain IDs of artifacts you want to give for a reward.
* See Format A1 for artifact IDs.
*
* 10. Setting spell rewards
*
* FU920007:Px/y/l/2/Era_array_ID;
*
* For info on Era arrays see SN:M.
* Array must contain IDs of spells you want to give for a reward.
* See Format SP for spell IDs.
*
* NOTE: A hero needs corresponding Wisdom level to learn high level spells.
*
* 11. Setting creature rewards
*
* FU920008:Px/y/l/position/type/quantity;
*
* This works similarly to AR:G command.
*
***********************